dimarts, 16 d’octubre del 2007

EL INFORME PHAETON









EL INFORME PHAETON
SALVADO, ALBERT
EL ANDEN EDITORIAL: Ediciones El Andén
20 de setembre 2007
1a edició
ISBN: 978-84-935789-9-2
EAN: 978849357899
648 pàgines

buf!!


aquest és l'últim llibre k m'he llegit.


kina passada,


2 dies, o més aviat nits, he trigat a pulir-me'l












I si la història que ens han explicat fos un engany? Qui és el senyor Contacte? Diu que m’han triat, precisament a mi, per saber. Per saber què? Què és la CCU? I qui és tota aquesta gent tan estranya? Eren tantes les preguntes que em queien al damunt, de sobte...

Tot va començar a la terrassa d’un àtic amb una trobada que semblava casual, però allà va tenir inici una aventura increïble que m’ha portat a reconstruir el fil del passat de la humanitat. Cada pas ha estat una sorpresa majúscula, cada nou descobriment un salt espectacular i cada revelació ha fet trontollar tots els meus coneixements. He dit “coneixements”? Potser hauria de dir desconeixements... Després de tot el que ha passat, després del que he vist, després de tot el que he viscut, només una cosa queda clara: a partir d’ara, la meva vida mai no tornarà a ser la mateixa.I la teva? Continuarà sent la mateixa un cop hagis llegit L’Informe Phaeton? Vés amb compte, perquè també per a tu, potser, mai més res no serà igual. Tu també has estat escollit per saber.